Veelgi kõrgemale…

Anni soovil ja enda jätkuval huvil jätkasin  kõrgete pesade otsimist. See võib kõlada lihtsa ülesandena, kuid lihtsalt googeldades avaneb üksnes palju võimalusi kinnisvara ostmiseks või üürimiseks. Järgnes surfamine mitmetel eri disainile ja arhitektuurile pühendatud lehekülgedel, kus üks link viib teiseni ning lõpuks on otsingu algus ja ots täielikult kadunud. Õnneks kandis seekord intensiivne ekraanivahtimine vilja ja nüüd olen veel rohkem veendud, et olen loodud elama ülemisel korrusel. Mulle meenus ka üks põhjustest, miks igapäevaselt hea meelega treppidest roniksin. Rõdu!

Peab tunnistama,et ka siili koduaknast avanev vaade polegi väga kehv. Ma olen peaaegu seal…ainult veidike kõrgemale!

Head kolmandat adventi kõigile!

-Mammu-

Stockholm ja põhjamaine kargus.

Ebareaalne, aga tõsi!

Ja need RÕDUD….


 

 

 

3 thoughts on “Veelgi kõrgemale…

Lisa kommentaar