Üllatusi igal sammul

Ühel võrdlemisi nüril õhtupoolikul peale tööd olin sunnitud Viru keskuses toidupoodi minema. Ei olnud mul kõrvad kikkis ega saba püsti, hing oli tühi ja tülpinud. Tegin väsinult oma ostud ja asutasin end minekule. Pea maas vastutulijate jalgu silmitsedes sammusin väljapääsu poole. Ühed eriti suured tanksaabastes jalad tulid otse minu poole. Lasin hajameelselt pilgu ülespoole libiseda ja kogu minu tuimus oli korraga pühitud.

Uskumatu! Oli see vast ootamatu vaatepilt! Jäin jalapealt seisma ja naeratus pulbitses minus nähtavale.

Minu poole sammus mees 60-ndates aastates, pikk ja rühikas. Nagu öeldud, olid tal jalas tanksaapad ja seljas oli kaitselaiguline suur jope. Mees oli hallipäine ja kergelt habetunud. Seda üsna tavalist pilti kroonis soni …. üleni suurte-suurte hõbedaste litritega kaetud soni! Soni sätendas ja valgushelke langes sellelt möödujatele. Ma ei suutnud vastu panna ja vahtisin suu lahti seda kiirgavat pealage. Lihtsalt hea ja rõõmus tunne tekkis. Küll on vahva härrasmees! Talle meeldis see sädelev pöörasus ja ta kannabki seda.🙂 Nii armas ja nii julge! Sest mulje oli nagu oleks tegemist ühe karmi ja korraliku vanaisaga, kes armastab ka veidi bling-blingi ja sugugi ei häbene seda.🙂

Igatahes soovin, et rohkem oleks inimesi, kes selliselt julgevad silma rõõmustada ja hallil päeval päikese välja tuua. Et tal igati hästi läheks!

Anni

Lisa kommentaar

