Mõtisklused mitte millestki..

Ma olen nüüd aus. Ma üritan vältida selliseid postitusi, kus ma räägin lihtsalt endast. Mis ma täna tegin ja mis ma praegu teen. Ma lihtsalt leian, et huvitavam on lugeda asju, mis mind huvitavad ja seda mitte sellepärast, et need on minuga seotud. Lihtsalt selle pärast,et need on huvitavad. Aga vabandage mind selleks korraks.

Seda ei juhtu minuga tihti, aga täna ei suutnud ma välja nuputada mitte midagi, mida siia kirjutada. Tavaliselt tuleb see nii kergelt. Kui idee torkab pähe on osa postitusest juba mu peas kuju võtnud. Ülejäänu läheb paika kirjutamise jooksul. Idee, tekst, pilt, avalda – ja valmis. Ja kohe mitte ei mõista, kuidas sain täna lihtsalt ekraani ja sellel vilkuvat kriipsukest jõllitada. Ilmselt selline asi nagu kirjaniku blokk on ikka olemas. Ja asi ei ole selles, et ma ei leidnud midagi ilusat või viimased päevad oleksid piinavalt igavad olnud. Pigem vastupidi.

Lihtsalt ükski idee ei tundu see õige, ei tundu piisavalt hea. See sama tunne valdab mind tihti kui pean koolitööd tegema ja aeg surub takka. Õnneks sellel hetkel saabki iga vähegi loomingulise töö tegija öelda-no mitte ei tule vaimu peale. Inspiratsiooni on vaja. Teeks õige ühe pausi, läheks toast välja, kas või koristaks. Ja samas jääb üks väike nurgake peas alati selle töö üle piinlema ja mind tabab mõte: “Kas ma olen lihtsalt liiga laisk,et olla geniaalne või on minu geniaalsus laisk ja ootab õiget hetke, et end ilmutada?” Ja siis tahaks lihtsalt norutada….

Eneseusk hakkab kaduma. Aga ei saa! Ei tohi… Tuleb edasi proovida. Ja nagu on öelnud üpris kuulus kirjanduslik karakter ” Ma mõtlen selle peale homme.” Ausalt! Homme mõtlen teile midagi huvitavat välja.

PS! Alates laupäeva hommikust olen jälle uue väikse mänguasja omanik, mis hakkab alati minu käekotis olema, et kõigest ja kõigist suvalisel ajahetkel fotosid jäädvustada.😀

-Mammu-

One thought on “Mõtisklused mitte millestki..

Lisa kommentaar

