Täna ei kandnud…

Oli kodune mõnus teisipäev ja ma ei kandnud mitte midagi mainimisväärset. Algusel ma selle peale ei mõelnud, aga nüüd taipan, et plaanis on väike aps sees. Fakt on paraku, et ilmselt esinevad ka mõned päevad, mil ma rullin end kodus ja ei pane midagi huvitavat selga. Aga minu väljakutse ja minu reeglid. Pole hullu.

Lisaks sain täna aru, et “Täna kandsin…” rubriik uputab elusiili kodulehe. Selles blogis on ka siiski muud ja see kipub uue asja varju jääma. Nii otsustasingi, et eelmainitud rubriik hakkab ilmuma järgmiselt: Iga nädal lisan kodulehele uue galerii ja iga päev sinna uue pildi. Järgmisel nädalal on aga uus galerii, mis püsib alati esilehe ülaservas. Nii on rubriik veidi kokkuvõtlikum ja ruumi jääb muule huvitavale, mis elusiilid teevad või söövad.

-mammu-

Lisa kommentaar

