Laiskusest ja kunstist

Pardon! Olen laisk. Viimasel nädalal olin eriti kehv blogipidaja. Kuigi olin kodus ja aega oleks pidanud rohkem olema ei ole ma midagi arukat suutnud kirjutada. Ikka juhtub. Eks tuleb end lihtsalt parandada. Nüüd on mul juba mitu asja kogunenud, mida kirjutada ja alustan kõige hiljem leitumast. Tõde on, et ei leidnud seda ise vaid ütleme nii, et see geniaalne mõte leidis tee minuni. Lugu on ühest kunstnikust, kes on maalikunstile täiesti uue vormi loonud. Ta loob nii öelda 3D maalid, kus modelliks on elus inimene ning hiljem pildistab tulemuse. Kuidas see erineb fotograafiast? Ka inimesed maalitakse üle. Tema enda sõnul on annab elus inimene pildile juurde oma energia. Eriline idee ja osav teostus. Lõpptulemust vaadates ei tuleks pähegi kuidas teos tehtud on. Vaadake kindlasti ka lisa sellel lingil.

http://24flinching.com/word/gold-seal/inspiring-artists/still-life-still-alive/

-mammu-

Lisa kommentaar

